Kosaram 0 .-Ft
0

Kedves Vásárlónk!

Kérjük a gyorsabb ügyintézéshez csak a lenti ügyfélszolgálati bejelentő űrlapot használja. 

Mielőtt bármilyen kérdése, észrevétele merülne fel, kérjük nézze meg Gyakran Ismételt Kérdésinket:

Van lehetőség az Önök cégének székhelyén vásárlásra?
Csomagküldő Áruház vagyunk így kizárólag csomagküldés útján értékesítjük termékeinket. 

Mennyi a csomagküldés költsége?
GLS gazdaságos csomagküldés futárszolgálattal, utánvéttel történő fizetéssel 1390,-Ft (a rendszer napi költséggel számol, így ettől az összegtől kis mértékben eltérhet).
Közvetlen a külföldi partnerünk raktárból szállítva a rendszer egyedi szállítási költséget számol, ami függ a termék mértétől és súlyától. Minden esetben a rendeléskor kerül pontos kiszámításra.

Mennyi a termékcsere szállítási díja?
A csere szállítási költségét a Bonito.hu fizeti. 

Mennyi a házhoz szállítási idő?
Az áruk kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított 2-10 munkanapon belül történik. (függ a szállítás módjától is). 

Lehet változtatni a már leadott megrendelésen?
A leadott megrendeléseken akkor tudunk változtatásokat végrehajtani ha még nem került csomagolásra. Erről az Ügyfélszolgálaton keresztül e-mailben tud érdeklődni. 

Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait
A szállítási cím változásait az Ügyfél a Fiókom/Címek megtekintése menüpontnál tudja módosítani.

Visszaadhatom a már megvásárolt terméket?
Biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, valamint az áru indoklás nélküli visszaküldésének lehetőségét. A szerződéstől elállni a megvásárolt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetséges, illetve a megrendelés és a termék átvétele közötti időben is élhet elállási jogával. 

Amennyiben az áru az Ön elvárásainak nem felel meg, azt saját költségen a Bonito.hu címére kell visszaküldenie. A csomaghoz szíveskedjen mellékelni az ügyfél és a termék beazonosításához szükséges adatokat. (megrendelésszám, számla). 

Mennyi idő múlva érkezik vissza a pénz a visszaküldött áruért?
A Bonito.hu legkésőbb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát. A visszatérítést a Bonito.hu mindaddig visszatarthatja amíg vissza nem kapta a terméket. 

Milyen módon kapom vissza a visszaküldött cikkért járó pénzt?
Kizárólag utalással, melyhez adja meg a bankszámla számát. 

Van lehetőség a csomag elsőbbségi kézhezvételére (rövidebb várakozási idő)?
Nincs ilyen lehetőség, nem teljesítünk határidős megrendeléseket. 

Van lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással?
Külön/egyedi egyeztetés alapján lehetséges. A visszajuttatott termék vételárát Vevő kuponkód felhasználásával levásárolhatja bármely más termékre. Ennek felajánlási jogát a Bonito.hu fenntartja magának. 

Telefonon szeretnék beszélni az Ügyfélszolgálattal.
Telefonos ügyfélszolgálattal nem rendelkezünk, kizárólag írásban tud megkeresni minket. 

Mikor kapok választ e-mailben elküldött kérdésemre?
Az Online Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P  9.00 - 16.00.
A beérkezett levelekre 24-48 órán belül válaszolunk. 

Mit tegyek, ha cserét vagy javítást kérnék a termékre?
Amennyiben javítást vagy cserét kér a megvásárolt termékre, úgy szíveskedjen MINDEN tartozékával együtt visszaküldeni azt a címünkre (Fotobox Kft. 2200 Monor, Petőfi Sándor u. 17) normál postai csomagként. A terméknél szíveskedjen jelezni: KÉREM JAVÍTANI/CSERÉLNI (amelyiket kéri).
A termék mellé küldött számlát is kérjük a csomagba tenni. Csak normál csomagot áll módunkban átvenni, utánvéteset vagy portósat nem. 

Hova küldjem vissza a terméket?
Fotobox Kft. 2200 Monor, Petőfi Sándor u. 17 

Garanciajegy
A számla garanciajegyként is szolgál.

Miért nem kaptam visszajelzést a e-mail címemre a rendelésről?
Nézze meg a levelező rendszere spam mappáját, esetlegesen ott megtalálja. Ha freemail vagy citromail levelezőrendszert használ akkor sajnos a szolgáltató szigorú spam szűrése miatt elképzelhető, hogy nem fogja megkapni levelünket. Erre ráhatásunk nincs. Amennyiben van másik szolgáltatónál email címe, úgy arról szíveskedjen nekünk írni. 

Minden további ügyben használja a kapcsolati űrlapot!
14 napos elállás bejelentése
Csere és javítás kérése
Garanciális probléma bejelentése